Kvällspyssel

Dagen har fortsatt med dop, lilla Olivia fick sina namn idag. Irma hade en skön komentar till det, lite spydigt sa hon :-Vi äj jedan dopade! Vi och fam Kutka/Blomqvist köpte en sparbössa från Cult Design och fyllde med guldpengar, jättesöt!



Vi fick med oss Emmy hem från dopet som sedan avlöstes av fam Hagström/Narkiniemi som skönt nog tog med sig Stella hem över natten, så lungt blev det sen!

Jag passade på att pyssla lite, blir alltid så ivrig när jag hittar något så jag har ju gjort klar det tilltänkta till imorgon, för då är det pysseldax här hemma kl 9. Mina robot alster blev jag ju inte så nöjd med iaf inte ena, så jag slängde den och gjorde en pärlplatta istället! Here is the result


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0