Trött..

Jag är helt slut efter denna veckostart.. Märks att man har haft sommarlov i 10 veckor! Uppe med tuppen och skjutsa hämta, laga mat, packa ryggor, städa tvätta, äta duscha etc etc. Längtar tills det sitter, då blir det inte lika påfrestande.

Igår klippte vi häcken och putsade till gräsmattan, min älskade mamma var här och klippte i söndags men tyvärr tog bensinen slut.. Pasi har kört en vända på tippen idag oxå, så skönt när allt börjar ta sig, även om det är mycket kvar! Ikväll kommer killarna och tittar på relaxen för att se vad mer vi behöver. Vågar vi hoppas på bastu till jul?

Jag har faktiskt promenerat sedan start oxå, hade tänkt köra på Jennys diet men det har väl gått så där.. Börjar med att få in promenaderna först iaf =) Jag är konstant hungrig nu när jag ammar, jag skulle kunna fortsätta äta hur mycket som helst fast jag vet att jag egentligen borde vara mätt.. Tips?!

Nya planchen har fått en ram, fast jag tror jag ska byta till vit..


Kommentarer
Postat av: Linda

Den är så snygg den där planchen och jag håller med om att en vit ram skulle nog bli ännu bättre :)

2009-08-26 @ 11:57:18
URL: http://lindizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0