Dagarna går..

Ibland stannar man till till och tänker, har det redan gått så många dagar? Vad gör man av tiden? Nu är det alltså 9 dagar kvar till julafton. Jag har inte gjort något godis än, jag har inte kommit ikapp med tvätten sedan maskinkraschen, jag har inte påbörjat klart julstädningen.. Stressen kryper fram igen =( Varför jular man inte hela november oxå? Tänk om första advent var första helgen i november, xå har man 8 advent. Förstå vad mycket man hinner få undan FÖRE jul! Ja, jag började visserligen i oktober, men har inte gjort klart mitt hemliga projekt.. Har räknat ut att jag kommer få slita arselet av mig för att hinna till julafton. Det kanske blir en nödjulklapp.. OKQ8 har väl öppet på julafton??

Ossie har börjat sitta nu, och vill göra det jämt, när han ska sova, när han ligger på golvet.. jaja ni vet! Jag pallar upp med kuddar än =)









Mammas gobit =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Samma stress här !! Tänkte börja tidigt i år men då känder det FÖR tidigt istället. Så nu står man här med tusen saker att hinna med. Men som min mamma sa, julen kommer ändå, även om man inte hinner klart med allt :) Vad lik Pasi han är lilla Ossie!

2009-12-15 @ 11:30:35
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/
Postat av: Nina

haha, hade advent börjat i november så hade jag nog iaf väntat till 1-2 veckor före jul innan man börjar med ALLT :(



så söt han är, lillen, och helt bedårande i molnoverallen ;)



håller med talaren ovan> O är väl pappa upp i dan väl? ;)



kram <3

2009-12-15 @ 20:37:07
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0