Måndag igen då..

Idag kändes det som om det blev vardag på en kvart igen! Var in på ikea och köpte ett högskåp till köket, som ska stå brevid kylen. Hade sånt flyt och hittade en lucka på fyndet för 50kr istället för 920kr!! Hittade oxå en tygpåse igen, 25spänn för en kasse med stuvar! Då är det roligt =)
In och storhandla på Maxi, fick dispans och köpte köpekakor till kalaset imorgon, tillochmed köpe-tårtbotten.. Hua vad jag kommer ha ångest när jag äter tårta imorgon..

Ja kalas ska vi ju ha imorgon för lilla Stella som fyller 6år! Förstår ni 6ÅR!! Min lilla groda har blivit stor, hon är en liten människa med STOR vilja och personlighet! En underbar lite flicka, som oftast är snäll mot sin sönderstressade Mamma och alltid hjälper till och ställer upp på andra. Åh om man kunde pausa lite.. Snart går hon ut nian och säger hejdå och kommer hem med en halvpunkare och är gravid.. =/ Hoppas inte..



Jag älskar dig mitt lilla hjärta!!

Kommentarer
Postat av: Linda

åå jag förstår precis vad du menar med köpkakor osv. Jag brukar alltid göra allt själv, men ibland så smyger det in lite köpesaker. Gifflar till jul bla :S......ÅNGEST.. MEN ibland finns inte tiden helt enkelt. Det är så mycket annat man kan göra och tom måste.

Tror att kalaset blir kanon iaf :)

Ska hälsa mamma :)

2009-12-29 @ 10:22:11
URL: http://lindizliv.blogg.se/
Postat av: MUFFINSMARTIN

Den är klockren! Jag tror det finns många bloggare som känner sig träffade ;) Hur är allt med dig idag då? :)

2009-12-29 @ 11:55:49
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0