Söndagkväll

Söndagkväll och precis jobbat klart! Blev en långdag idag, men har fått så mycket gjort! Klar med allt före jul, sen får jag dra en till sväng i mellandagarna. Jag är så nöjd med min arbetssituation just nu och jag hoppas att jag får möjlighet att fortsätta så länge jag vill! Jag älskar att få "jobba undan" Ta itu med mina papper och jobba tills högen är slut och sen är jag klar för dagen!

Har gjort lite julgodis i pauserna oxå, knäck, tryffel och aprikos och kokosbollar. Har gjort så det räcker men har hittat lite goda recept som jag kanske fyller ut med =)

Nu har jag bockat av mycket på min checklista inför jul men har lite kvar.. Ska sy lite till imorgon och städningen på övervåningen, sen golven på onsdag. Handla lite som fattas, sill, bröd, etc. Måste in på IKEA och köpa ljus och servetter och vinglas, bävar mig.. Har förresten inga kläder heller.. Vill inte till Valbo!!

Igår hade jag en vän på besök från andra sidan, har aldrig upplevt det så mycket som jag gjorde nu. Berörde mig mycket! Tack för att du finns bland oss, vi saknar dig mycket!




Kommentarer
Postat av: Linda

vad jobbar du med?

2009-12-21 @ 17:05:04
URL: http://lindizliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud va skönt att kunna jobba hemma :) Ok det kanske har sina nackdelar oxå men vilken lycka att kunna få vara så mycket mer med barnen.

Då är ni några fler än oss :) hihi. Det är ju så roligt att kunna få göra en jättefin dukning osv, men men. Det är väl en världslig sak i slutändan. Får göra det bästa av det som finns :)

Ha en underbar jul ni med :):)

2009-12-22 @ 16:12:00
URL: http://lindizliv.blogg.se/
Postat av: Nina

du har en utmärkelse att "hämta" hos mig :)



kram!

2009-12-22 @ 21:21:04
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0