Zzzz

Ja det är det enda jag tänker på! I morse när Pasi skjutsade flckorna till dagis och skola satt jag och ammade i soffan och Ossie somnade, då var jag tvungen att blunda oxå! Jag hörde när Pasi kom hem och Ossie vaknade och Pasi tog honom och sa att dom skulle åka iväg och lämna hundmat. Nästa sekund (som jag uppfattade) ringde det på dörren, utanför en låst (?) dörr stod Mamma och Pappa förvånade, -Sov du? Vem hämtar Stella? Klockan är kvart i tolv! Jag fattade ingenting! Men skönt var det att få sova, jag tror inte jag haft en sån sammanhängande sömn sen Ossie föddes.. Nu kanske jag klarar mig et par månader till =/

I all sömnlöshet har iaf tand nr 2 tittat upp i LillPuppes mun! Shit vad fort det går! Han är ju inte ens 6månader.. Har era barn fått tänder tidigt? Nu sitter jag och klurar på om jag ska ringa Faster i Norge och be henne skicka hem Tannsalve, världens bästa uppfinning som inte kommit hit än. En bedövningsvätska man stryker på tandköttet, ungefär som xylocainsalva. Det ser ut att göra jätteont iaf! Halva tanden är framsprucken men lite kvar, kommer väl inatt..

Dagen vart inte som den skulle men lugn och skön! Sara, Casama och flickorna tittade förbi så vi fick slappa och fika i soffan! Stella och Alva leker så bra och det gjorde även Smilla och Irma idag oxå. Kul att ens egna kompisar har barn i samma åldrar, det ger en en ursäkt att träffas! Barnen går ju oftast först!

Traderat har jag gjort oxå, nu är det så roligt! Det går i perioder men nu är det både roligt att sälja också har jag riktigt fyndat oxå! Köpte en Peakjacka, visserligen begagnad men jättefin för 210kr! Ibland har man tur! Ropade precis in ett tyg oxå på 1,5m för 10kr. Pasi tycker inte att det är lika roligt när jag "vinner" =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0