Bloggdax

Edter att väldigt länge läst alla andras bloggar är det nu dax för min egen. Eftersom mitt intresse just nu kretsar kring mitt hem alltså inredning, trädgård, familj, pyssel etc kommer det väl bli en del sådant.


I helgen  har jag försökt fått lite ordning och reda, håller på att bli totalt galen på alla saker som har en tendens att alltid samlas på fel ställen. Har nu påbörjat något som jag valt att kalla brutalrens!

Det har än så länge blivit:
5 Kökslådor - skräp 1 icakasse
4 Köksskåp - skräp 3,5 kasse plastbyttor, papperskasse med gamla kastruller som inte används, 1 kasse glas, 1 pappkasse till loppis 

Herreminje vad det är skön känsla när man är klar, måste lägga upp en bild på mina tokorganiserade lådor =)


Idag har oxå pysslats lite, varit hos Tina, blidde en princesskjol något ful faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0