Torsdag

Idag har dagen gått åt till att plocka, plocka, och plocka. Har inte fått nånting gjort känns det som.. Undrar om det finns plockfria samhällen och om där isåfall existerar barn? Då skulle man kunna sitta i solen eller baka bullar eller nåt sånt.. dream on =) När jag bakar bullar råder fullt kaos i resten av huset, det är bara att välja, rent eller nybakat!

Jag har iaf fått upp hyllorna idag, blev jättenöjd!



Passade på att måla en annan hylla i köket också..



Börjar ta sig lite nu, ska försöka hitta på något kul till resten av köket oxå =)

Ska påbörja mitt robotprojekt snart oxå, har köpt ramar och ska måla robotar till lill-prins tänkte jag, har nog fått lite dille på robotar dom är så coola *s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0