Återvinning

Detta ämne tycker jag är väldigt roligt för man får tänka till lite och kreativiteten får flöda!

Jag har rensat Sandras garderob på trasigt litet etc. Och hittade bla. ett trasigt linne och strumpbyxor



Jag började med att klippa sönder linnet och tog bort den trasiga övre delen, klippte strumpbyxorna i 5 delar, se bild.

Sen sydde jag ihop dom delarna som såg ut som benvärmare, perfekt mudd!



Sen var det bara att töja ut "mudden" och sy räta mot räta på linnet.



Här är kjolen klar och jag har virkat några små blommor och sytt fast!





Storleksmässigt sitter den bättre på Stella men Irma tyckte så mycket om den =)


Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Tack, dina ord värmer verkligen och det du säger är helt sant. Våra kroppar tar större skada av allt skräp vi stoppar i oss än vaccinet.

2009-11-03 @ 17:18:58
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0