SPA & BVC

Idag har det varit fullt upp! Utvecklingssamtal med Irma först, allt ok! Sen BVC med Ossie 2 vaccinsprutor, 9850g och 73,5cm, 5 månader imorgon.. Vad tar tiden vägen? Jag skulle verkligen behöva ett par timmar till per dag!

Hem och packa traderapaket, herreminje vad paket det blev idag.. Killarna på kiosken börjar nog ångra att dom blev inlämningsställe åt schenker *asg* Har fyndat en sprojlans ny didrikson overall åt Stella, ny med lappar för 310kr! Jättefin röd.. Så nu väntar jag paket oxå, jag "vinner" ju hela tiden! =)

Eftermiddagen var öppnaförskole-mammorna på SPA, hyggligt lyxigt.. Relax med bastu, bubbelpool, massage och en massa goda ost och kex och frukt.. Mmmmm... Tänk om man unnade sig lite oftare! Problemet efter dessa utanbarndagar är att man blir så himla trött när man slappnar av, jag kommer sova som en stock inatt (mellan amning, kissning och annan nattvandring)

Imorgon har jag och mamma bokat in en em på ikea, med barnen eftersom Pasi är i falun. Ser faktiskt fram emot det även om jag inte har något speciellt ikeabehov (som jag brukar).. Ska bli mysigt liksom! Har iaf fönsterbräda till Sandras rum på listan, sen är bara elen kvar där inne!

Tack och Gonatt svammelkatt.. Zzzz..


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad har du för gödning i brösten?! ;) Stor kille ni har! Han är större än Fabian, som va 72 cm och vägde 9160g på sin 7 månaders koll =)

2009-11-26 @ 22:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0