Dop

Imorgon lördag ska vi ha dop för lillsnuppen! Hans namn blir Ossie Alfred Ensio, ja blir inte han konkurrent till Karl Lagerfeldt så inte vet jag.. =)

Dagen har gått åt till röjande, handlande, matlagning, jo jag bjöd ju alla på mat oxå =) Men som det ser ut blir vi bara 28st. Tänk om vi hade tagit med kompisarna oxå.. Fast jag tycker det är mysigt att vi är så många, jag älskar verkligen min familj, allihopa, helst samtidigt!

Nu är jag trött trött trött efter två veckors vakennätter och annat stress, nu har tvättmaskinen varit paj i en vecka och jag får bubba tvätt hem till mamma.. Jättekul med fyra barn..
Stella frågade vad vi skulle göra på söndag och jag svaraed :-Sitta i soffan hela dagen och inte göra nånting, och den som gör nånting får gå och lägga sig!
Så trött är jag nu.. pedagogisk och bra mamma =) zzzzzzz.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0