Update

Ja herregud vad dålig jag varit på att blogga nu.. Skäms!

Iaf har helgen som vanligt varit hektisk, i lördags drog vi till pingstkyrkans loppis och hej och hå vad roligt jag hittade! 13 handarbetstidningar från 70-talet, inspirationen flödar! Ett plåtställ, skulle behövts för längesedan.. Sandra hittade 8 böcker, Stella 3, Benjamin 5 Fantomenkrönikor, Irma 2 Bratz, 173kr.
Mellanlandade på McDonalds och träffade in en ansiktsmålningsdag, I bilen satt nu 3 pirater..
Sen blev det Järbo, hittade 2 stora påsar med garn 45 och 75kr, ett okomplett schack med extra pjäser 60kr.
Åhh vad kul det är med såna fynddagar! Gissa vad jag gjorde på kvällen.. =)

Irma kom ut från Sandras rum för ett par dagar sedan och såg ut så här, och sa :-Jag ville baja sminka mig..






Schnyggve =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0