Fredag

Oj vad effektiv jag har varit idag! Jobbat undan en massa, tvättat, strukit, ja sen var det inte nå mer.. men det har kännts jättebra och fått undan det iaf =/ Tvätt och stryk högarna hä hemma tar aldrig slut, jag är nog en laundrybitch HAHA, ja man får se allting positivt!

Ikväll har vi varit och spelat kort igen, hos farmor denna gång. Supergod mat, jag kom sist.. Men alltyid lika mysigt att träffas hela familjen, litet avslut på veckan kan man säga. Man får dra alla viktiga händelser och ladda inför kommande vecka på något sätt. Är skönt att ha den här fina kontakten med alla, speciellt nu i dessa dagar när så många nära gått bort, man värnar lite extra om sina egna då faktiskt.

Jag har faktiskt kommit en bit på min viktresa oxå, sedan jag bestämde mig att gå ner 8kg har jag tappat 2kg så 6kg kvar, fastnade länge men nu har det släppt igen.. Hittade denna bild i datorn, tagen 1 vecka innan förlossningen, 3 dagar efter BF. 25kg sedan..



Notera att magen hänger.. Hygglig dubbelhaka!

Kommentarer
Postat av: syster

vill se en NU bild oxå =)



pok

2009-09-12 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0