Härliga fredag!

Japp, då var det fredag igen!

Dagen har rullat i ett idag.. Var på BVC 8100g, 69,5cm och 3månader idag. Förstår ni vad tiden tar vägen? Jag fattar inte.. Ett par timmar extra varje dag skulle göra gott för mig!

Drog in till valbo för höstshopping, 3 affärer sen har man bränt hela lönen.. Det kostar att ligga på topp, jag tror inte många tänker på hur dyrt det är med barn egentligen. Nu prioriteras Stella och Ossie här hemma, och bara deras jackor, t-shirts, byxor, kalaskläder etc. kostar skjortan. Hua, men dom måste ju vara hela och rena så man får prioritera bort sig själv helt enkelt..

När vi kommit hem kom Helena och Mikko på mat och hade med sig lilla godispåsen.. Jag tänker förresten inte berätta huruvida det går med bantningen.. Vi har tagit beslutet nu oxå att Helena blir Ossies fadder, och Tant Helena började böla, chockad någon? *s*

Imorgon blir det pyssel här hemma, jag fortsätter på mitt evighetsgöra, filten. Jag har insett att jag måste göra klar den innan jag börjar på något annat för annars blir den aldrig klar.. Men jag har gjort hälften! Det blir inte 200rutor heller utan efter en nogrannare räkning med mamma så blev det 80, alltså 40 klara =)'

Nu väntar sängen och sopranos..

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

Du bruden, glöm pyssel hos mig på fredag, jag fyller för bövelsen år då!! Hade jag helt glömt bort.... Hinner inte pyssla då, men gärna nån annan dag! Vi får tänka vidare.... Puss från seniltanten

2009-09-28 @ 20:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0