Hemma

Idag ska vi bara vara hemma.. skönt.. Det är inte många dagar utan måsten nu förtiden faktiskt, alltid något som måste göras. Idag har vi bara sånt som vi kan göra om vi vill! Jag har knäppt lite kort och ska ladda upp lite auktioner på tradera, har mycket som ska ut =) Det är jättekul tycker jag och följa auktionerna! Dessvärre har jag bjudit på en hel del oxå, så har jag tur blir det jämt ut!

Jag har sytt mina nya kuddar och infört min nya höstfärg LILA, ej att förblandas med klimakterie-lila.. Jag trivs jättebra med färgen, har blandat olika nyanser och det blev mysigt och varmt!





Så här kommer jag och tillbringa hösten och förhoppningsvis läsa alla nya böcker som min älskade make köpt till mig!




Kommentarer
Postat av: Nina

vad mysigt ni (du?) gjort!



jag håller också på att traderar järnet nu :) (nu FÅR jag ju sälja me&i där, det har jag inte fått förut, då jag var säljare!) -har helt sjukt mkt kläder hemma!



ha en mysig kväll!

2009-09-13 @ 20:32:23
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Jenny Andersson

Börja med Låt den rätte komma in, den är helgrym!!!!!! Och in med mer klimakterie-lila, kan man aldrig få för mycket av, hähä.

2009-09-14 @ 18:12:19
Postat av: Linda

Snyggt!!!! :):)

2009-09-15 @ 10:01:46
URL: http://lindizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0