Trettondagen

Jag har helt missat att det dyker upp en röddag mitt i veckan..

Vårat projekt fick vika ett par dagar när vi insåg att vi hade en del annat som också skulle göras!

Jag har äntligen skaffat mig en kalender, vet inte om jag kommer använda den fullt ut men ska försöka planera mina veckor i den så att man har lite pejl! Har också köpt en telefon, rättare sagt en iPhone, lite kaxig är man nu =) Men shit vad "stor" den är, jag får nog in halva hjärnorganiseringen i den! Stella tycker att det är väldigt skoj också och hon får lyssna på musik under uppsikt med den. Samma dag köpte vi oxå en ny tv till sovrummet, äntligen ska tjocktvn ut! Men den står fortfarande i hallen..

Jag har städat ut julen idag, men gillar stjärnor och ljusstakar så mycket så dom får nog stå en vecka till.. Det blir så luftig och fräscht när man får ut skiten! Jag älskar ju julen men jag tror jag älskar lika mycket att få ut den!

Nu väntar härliga veckor med vardag och rutin! Jag ska ta tag i mitt påtänkta städschema oxå, och en massa tusen andra saker. Jag har iaf kört en vecka med träning och bantning light, kanske man kan komma nån vart.. Pasi har börjat äta soppor från cambridge, han e såå duktig! Nu j-lar!!

Längtar efter lite pysseldagar också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0