Det vart en paus!

Ja just nu är livet uppochner! Vi har såå mycket att göra, med Pasis firma, med barnen, med oss själva, huset, jobbet you name it!! Jag har faktiskt inte hunnit blogga.. Hoppas ni står ut med röriga mig ett tag, framåt våren om den kommer nån gång känns det som om vi gått förbi det värsta och då ser jag fram emot ny inspiration och att vi hoppat på rälsen igen!

Jag håller på att fixa till det blivande cafeet på loppisen, dvs sätta alla gubbar i närheten i jobb.. Varit på auktion och fyndat och fått mersmak (!) så nu ska jag planera in en tur upp till syrran på auktion i hälsingland =)

Vi har kalasat hela helgen, både Benjamin och Mormor har fyllt år och även Cecilia fast henne gratulerar vi sen! Grattis alla 3!!

Ossie är det fart på.. Jisses, finns det verkligen så här mycket energi att få ut? Han kör stenhårt från morgon till kväll sover 20min på fm och 20min på em. Nu reser han sig, utan att veta hur, kör huvudet rakt in i väggar och kundvagnar och gud vet allt. Ska det bli en till olycksfågel? Stella är en god förebild!

Jag ska ta med mig kameran till vårt nya hak, så ni får lite tjuvtitt, börjar ta sig nu faktiskt! Och ni som får annonsbladet imorgon får nog se min lilla prins posera framför kameran =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0