Back on track?

Ja det vart ett ännu längra uppehåll..

Mitt liv slogs i spillror och jag tor jag har sopat ihop resterna och ska nu sakta bygga upp allt igen. Jag har lärt mig så mycket, fått så många erfareheter men dom var mycket dyra! Jag ska förvalta dessa i mitt hjärta och njuta av mitt liv, det som bara finns här och nu. Jag ska omge mig med vänner som får mig att må bra, har inte råd med annat. Jag ska göra det som är roligt, kosta vad det kosta vill!
Som ni kanske förstår står jag där längst ner på stegen och kan bara titta upp! Jag har ransakat mitt liv, vad vill jag göra, vem vill jg göra det med, hur ska vi göra?

Just nu håller jag på att gallra inför klädbytardagarna som Pasi ska hålla 26-29/4. Hela huset är fullt av kartonger och kassar, rensar ur, vad ska skänkas vad ska säljas, vad ska kastas?! Ja man har ju en del kläder.. Har satt något slags inre oxpiska att det måste bli lite bättre ordning här i stugan! Jag vet inte om det är jag eller alla här hemma som har problem att göra sig av med saker. Jag har blivit mycket bättre men heöa förbannade källaren är överbelamrad med skräp!! Varför?? Åh, längtar efter att drömprinsen kommer med en slä'pvagn och kör till tippen med det som redan är urrensat och kanske oxå återvänder för ett till lass...

Nu väntar en skön påskhelg utan måsten! Tack till alla er som varit in och kikat efter uppdatering! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

She´s back!!!! Underbart! Och vilken skön inställning; göra det, och vara med dem som får en att må bra. Tror jag oxå på!



Kram J



PS Det blidde inga bullevalpar va? DS

2010-04-04 @ 10:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0