Borderline Hemmafru

Ja det uttrycket bekräftar nog min identitet. Igår "passade jag på" att hänga ut tvätt när det var så bra väder. Latmasken kröp in i skuggat område och lät kläderna hänga kvar. Imorse vaknade jag av ett avslappnande ljud av regn mot plåttak. Det skiter jag i, jag tar in kläderna när det är uppehåll!



För er som funderar varför jag inte bloggar så ofta kan jag meddela att det varit lite smått stressigt på sistone MEN det kommer, har mängder med saker att skriva om! Jag ska bara uppsöka apotek och se om dom har något medel mot latmasken..

Kommentarer
Postat av: lucke

trevlig blogg du :)

2010-08-24 @ 09:51:53
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0