Bord(e) banta

Ja, jag och Pasi har haft en diskussion vilket vi har varje vecka om hur mycket saker vi har! Just nu har jag insett att jag har alldeles förmycket bord, och har satt ut två på blocket och har lyckats sälja tre! Det märks inte kan jag säga.. Eller jo, mitt älskade finaste köksbord som tyvärr är för stort fast för litet.. Jag älskar bordet men har inte plats. Nu hoppas jag att inspirationen av urrensning fortsätter och att det blir rent hus här till sommaren!

Tradera ska det annonseras på oxå igen, har lite ute hela tiden men tänkte köra ut lite mer barnkläder. Jag fick undan jättemycket på klädbytardagarna men har lika mycket kvar.. Och snart är det ju dax att rensa ur för att göra plats för sommargarderoben! Det blir ju en del kläder med 4 barn, och 2 vuxna oxå..

__________________________________________________________

Efter att jag ställde mig på vågen här om dagen bestämde jag mig för att börja banta igen.. Började idag och det gick åt fanders vid lunch då jag upptäckte nya Polly summer edition.. ja.. tur att det finns stora storlekar..
Tänk om hjärnan kunde kopplas om till sunt leverne! Man blir inte sugen på sötsaker, man frestas inte och man kan motstå onyttigheter bara genom en omkoppling. Man kanske ska bli hjärnforskare? Näe med tanke på vad jag ställt till med på mitt jobb är jag tacksam över att inte vara hjärnforskare =) Jag är nog bäst på att vara Mamma, och konstnär! Jag och mina nakna tjocka damer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0