Loppisfamiljen

Fy sjutton vad kul det är att springa på loppis! Överväldigad av känslan att bli av med saker, som att bli av med stangerade dåliga eneregier. Jesus, jag borde bli kvacksalvare =) Faktum är att jag känner en enormt stor lättnad av att slänga/sälja gamla avlagda prylar. Prova!
Idag gick det väl hyggligt, jag hade bara kläder med och allting gick för 5-20 kr så efter avdrag för div utlägg så blev vinsten 800 och sen handlade jag upp 200.. Bra ändå! Pasi gjorde iaf en bättre vinst så vi kanske kommer på semester nån gång ;)

Så här såg det ut hos oss idag



Kom hem med nästan 3 kassar mindre..



Tur att gubben säljer nåt som drar folk =) Beg. dvd-hyrfilmer

När vi kom hem var vi lagom trötta efter att ha klivit upp halv fem i morse, så matlagningen blev hämtpizza och film från hemmakväll, hundpensionatet, en mysig familjefilm!

Gubben har åkt en sväng på motorcykeln, mitt hjärta står stilla tills han kommer hem igen. Tänker mycket på Tony, Linda och barnen, och på om det vore vi, känns fel att prata om det känns fel att låta bli. Du fattas Tony!

Tack för alla komentarer, jättekul att läsa! Tack Therese för tipset, skriver sedan om vad det blev för doppresent, kan ju inte avslöja det i förväg.. Vera, vi kanske skulle ta upp det där med LiVe *s* Jenny, det finns lite leftovers åt dig i frysen, och det där med städningen gäller inte hela huset än utan det mesta liknar ditt återvinningsskåp, hur var det nu den som öppnar städar?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste säga att jag blir helt impad av dig, vilken energi :) Härligt!!!!!

Har ni fosterbarn el är ni stödfamilj oxå??

Funderade eftersom det stod 2 extra barn..



Jätteroligt att läsa din blogg iaf :)

Må så gott!!!

2009-08-15 @ 21:51:44
URL: http://lindizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0