Svininfluensa

Jag hör och läser om denna influensa överallt, folk blir dödssjuka och idag var det en man som dog i tierp av det. Hur rädd ska man vara egentligen, hur stor är risken att man drabbas, hur stor är risken för barnen? Jag som oroar mig för allt, detta är verkligen ångestframkallande!

Imorgon fyller jag år, 27år, snart är jag vuxen på riktigt.. Jag hade glömt bort oxå att jag fyllde år, börjar bli oviktigt med tiden =) Min vän Tiina påstod att demens kommer med åldern.. Så idag har det bakats och bakats, tänkte fota ett uppdukat bord imorgon så ni blir riktigt sugna ;)



Skitungarna, Sandra och Stella!

Kommentarer
Postat av: Linda

Först så brydde jag mig inte så speciellt mycket. Men nu är jag faktiskt riktigt rädd. Kanske inte att jag ska dö, men fy jag vill inte ligga på sjukhus med kollapsade lungor :S... Det verkar som att vi ligger i största riskzonen. Vi och barnen. De äldre har tydligen ngt gammalt vaccin i sig men kan ändå bli drabbad.

jag ska iaf vaccinera mig. Även om jag inte brukar vara sjuk så speciellt ofta så vill jag inte vara den som kanske blir sjuk och smittar ngn annan som inte klarar av det så bra.

2009-09-01 @ 09:42:03
URL: http://lindizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0