Påskhelg

Ja nu har vi paserat årets påskhelg, jag är jätteglad att den är över, att godiset är slut och att vi har lov i en vecka! Vi har spenderat den med familjen, lugnt och skönt, spelade kort och åt ett påskbord i fredags och stod på loppisen i söndags.



Så här såg mitt bord ut, det var fruktansvärt lite folk men sålde förvånansvärt bra!

Idag har jag tillbringat dagen i soffan med en tand-sjuk son, nr 4 är på väg! Jag har blivit dålig igen, såå trist, men man funderar och planerar en hel del.. På fredag drar jag och Mamma till stockholm och trädgårdsmässan, är ganska sugen nu när en hel kvadratmeter av gräsmattan blottats! Men i år har jag andra projekt..

Och för er nyfikna så blev det inga valpar..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Fy, va tråkigt att de inte blev nå valpar... Fast kanske tur för mig annars hade jag väl drabbats av valpsjuka:-). Bättre lycka nästa gång.. Kram på er

2010-04-06 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0