Award!



Jag blir så glad när jag får sånt här! Tack Nina, www.ninadays.blogg.se !!!

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!

Jag ser mig nog inte som en intressant person men ska försöka klämma fram något!

1. Jag har en stor fallenhet för religion, detta ämne faschinerar mig mycket och jag har faktiskt varit på väg att läsa till religionslärare!

2. Jag kan INTE baka maränger, kan baka allt utom maräng, förstår inte varför!

3. Jag är den mest effektiva person jag känner, är grym på att planera och strukturera ett arbete för att få det så effektivt som möjligt!

4. Mitt favoritgodis är dubbelnougat, wienernougat, punschkottar och trocaderoflaskor.

5. Jag har dansat och spelat teater i en stor del av mitt liv, dansat allt från balett till step!

6. Jag är barnsligt förtjust i hårdrock och skrålar gärna i bilen, helst till Pearl Jam eller 80-tals rock

7. Jag har fött mina barn med endast lustgas som smärtlindring, Ossie kom helt utan. Jag är mer rädd för bedövningen än smärtan.. Dvs jag är ett riktigt kontrollfreak! 

Passar över bollen och utmärker:

www.sullullas.blogg.se
www.luckylinda.blogg.se
www.lindizliv.blogg.se
www.stonies.blogg.se
www.elintimmerholm.blogg.se
www.madebymum.blogg.se
www.anjajoronen.blogg.se

Trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Nina

det var väl visst intressant! :)



ha en härligt skön helg!



kram

2010-01-30 @ 08:15:24
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0