Tjejkväll

Ja, gårdagen blev lyckad trots allt! Mycket god mat gjorde vi och skrattade och hade oss. Jag var hemma redan 23, men jag kände att det räckte! Vi pusslade ihop det så att jag kunna ta ett glas vin till maten oxå, och det var gott och sen var det bra!


Emma dukar


Helt klart snyggaste rätten! Toast på nybakad franska, pressad citron, färskost med gräslök, rökt sik, rödlök, tomat och bladspenat. Så gott!


Här var vi så sugen att jag jag glömde näppa kort innan.. =) Helstekt fläskfile med parmaskinka och soltorkad tomat, klyftpotatis och tomatgräddsås, ugnsgratinerade tomater till. Åh vad gott det var!


I särklass fulaste upplägget! Chunky monkey cheesecake, mycket god bakad cheesecake! Receptet lägs upp i eget inlägg!












Kommentarer
Postat av: emma

hahahhaa men hur fula är vi =) men kul hade vi =)

2010-01-22 @ 17:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0