...

Jaha.. Mår som man förtjänar antar jag, lr?

Har varit en mycket händelserik vecka med jättetråkiga saker och jätteroliga saker. Försöker se allting från den ljusa sidan och antar att när det tråkiga är över blir det ännu bättre! Det tråkiga kan jag tyvärr inte dela med mig av här.. Men det roliga är att jag sålt mitt ena hus, det har gått kanonbra på klädbytarveckan och vi har fått måånga erfarenheter i ryggsäcken, och vi ska få en tremänning.. <3
Det roliga är så roligt att jag spritter i hela kroppen men det tråkiga ger min mycket stark ångest så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta så jag gråter glädjetårar och ångesttårar om vartannat.. =/

Barnen har blivit sjuka igen, Irma har legat hela veckan i feber och magsmärtor och rejält förkyld. Jag, Ossie och Stella har blivit nu och Sandra var dålig i början på veckan. Så vi har väl haft high life på nätterna igen den här veckan.. Det är ju en himla tur att kroppen vänjer sig vi saker för annars har vi stupat både jag och Pasi för länge sedan. Tänker mycket på ensamstående såna här gånger. Hua, hoppas jag aldrig blir ensam...


Kommentarer
Postat av: Mia

Kraaaaam



Ps. vilket andra hus???

2010-05-01 @ 12:02:06
URL: http://miasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0