Fredagkväll

Snart ska jag samla ihop alla drabbade och bege mig till Mamma och Pappa för att äta mat och spela kort! Ser mycket fram emot riktigt god mat som bara mamma & pappa kan laga! Irma och Ossie har somnat så sött här på em så jag måste väcka dom för att åka..
 
Jag har precis varit ner på stan och hämtat ut Stellas glasögon, riktigt snygga lila blev det! Hoppas hon använder dom flitigt nu så hon slipper senare i livet. Det gäller väl att pusha mycket och berömma antar jag?! Hur som helst kommer hon att slippa huvudvärken!

Jag har tänkt stå på loppisen i helgen lr iaf dela tiden med Sandra, fy vad saker jag samlat ihop som ska iväg! Ska slänga ut mer saker på blocket  i helgen oxå, det tar liksom aldrig slut.. Men nu j-lar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0