Hallrenovering

Ja som ni vet är vi inte så snabba.. Vi började renovera hallen för några år sedan, och en del blev inte tapetserad. Lister saknas och några som finns är inte målade.. Bokstavligen ett deprimerande tillstånd! Nu har jag bestämt att ha lite sidoprojekt under tiden min man fokuserar på väggrivning och större manligare saker. Jag har på två dagar småpysslat med hallen, målat befintliga omålade lister, spacklat och rivit gammal textiltapet, fått upp ny tapet och insett att det saknas en rulle. Så småningom kommer här byggas ett hemmakontor ala compactliving. Här ska rymmas min arbetsplats med tillhörande utrustning, hemmaadministration, pysselprylar (allt från pärlor till tyger), detta kommer bli en rolig utmaning!

Här kommer dom första bilderna!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0