Samlare

Kan man låta bli att bli samlare när man jobbar på en loppis? Eller blir man trött på alla saker hela tiden?
Jag vill inte gärna erkänna att ag är samlare men inser ju ibland att så är fallet! Jag har fått ihop en liten samling med PEZ figurer, det estetiska har givetvis inverkan i mina samlingar, sånt som gamla serietidningar är inte min grej.. Termosar, fina färgstarka har oxå blivit min grej och vackra burkar och brickor! Gärna från 60-70-talet..
Vad samlar ni på? Kan vara roligt att veta, dom flesta samlar på något!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Lina!! Jag har en samling me Ior(men den är avslutad)och en samling me Miranda nallar.. Bara älskar dom nallarna, har inte så många än.. Men dom blir fler me tiden.. Kram

2010-10-08 @ 21:01:38
URL: http://sessa69.blogg.se/
Postat av: syrran

Martin sammlar på Bubblor =)

2010-10-08 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0