Blommor

Idag ringde dom från tidningen och berättade att dom fått ett mail där någon nominerat oss att få en blommbukett och lite extra uppskattning. Helt fantastiskt! Vilken känsla! Att få uppmärksamhet för något man gjort för att vara snäll, för att vara en god medmänniska! Sånt man gör för att man själv förväntas få den hjälpen när man behöver den.





Här är mailet som skickades

Hej jag och min sambo och säkerligen ett antal till i denna stad sandviken skulle vilja att ni ger FAmiljen Pasi och Lina Solarinne En varsin STOR Bukett Tulpaner!!

Dom har en familj på 4 barn och ett foster barn och driver Loppisen saker och ting i örta och har jobb utöver det och Ställer upp och hjälper allt och alla bara dom kan.
I Augusti brann det hos oss och jag var gravid med mitt första Barn och Då packa odm ihop bebis kläder och hade spjälsäng som stog redo och lånas ut om inte vi hann få våran
från Sanerings firman. Dom gjorde Insamling på Julklappar till diakoniföreningen som dom lämna in i stensätrakyrka dom fick ihop 8 FLYTTLÅDOR Och 16BioBiljetter!!
I noverber/December Brann det igen här på Bruket lägenheten Totalförstördes Även då Fanns Lina med och samla ihop kläder osv så dom kunde få eftersom dom stog på bar backe.
Dom här två personerna är bland dom snällaste och finaste ni kan finna.
Dom fixade iordning och hjälpte till Ett Bröllop till Pasis bror och Lina fixa Brudbuketten åt dom och ska även Göra min Brudbukett Tills vi gifter oss i februari.
Dom håller även på och ordnar en klädbytar vecka igen fast inne på Resturang bolaget haft loppisar vid b hallen på jernvallen 2-4gånger.
Lina förlorade även sin farbror hastigt ifjol vilket tog denna familj hårt för dom är en hårt sammansvetsad Släkt som ses varje vecka och har mys med varandra.

ja som sagt Jag kan skriva mycket men snälla ge dessa två ELDSJÄLAR en varsin STOR bukett Tulpaner För det har dom gjort sig förtjänt av för evigheter sen!!!




Vad säger man.. Jag är rörd till tårar!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ååå, vilka fina!!! Underbart m tulpaner!

2011-01-17 @ 21:28:22
Postat av: Eva Nordin Håtveit

Jag känner mig väldigt stolt att vara din faster.

Kramar till er båda

2011-01-17 @ 21:50:56
Postat av: Anna

Fan va fin Buketten var =) Blir juh generad nu när du lagt ut nomineringen med ;) hehehehe Men ni är värd såååå mycket för oss alla =) <3

2011-01-17 @ 22:40:35
Postat av: Brith

Grattis till er båda två.

Njut och känn uppskattningen från många.

Och lukta på blommorna..... ;-)

Kram kram //Brith

2011-01-17 @ 22:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0