Vårruset

Jag och Mia har ju slagit vad om eller egentligen gett oss f-n på att vi ska springa vårruset i år. Alltså springa inte gå.. Jag har aldrig sprungit, just nu har jag för många kilon extra för att orka springa och astam har inte gett med sig efter lunginfektionen. Men.. jag SKA springa! Börjar man nu med promenader och sakta men säkert ökar på flåset så ska ni se att Gävle vibrerar när jag 18Maj flåsar igenom stan :) På´t bara!

Hoppas fler är med, för det är ju riktigt kul! http://www.varruset.se 




Kommentarer
Postat av: Fia Ekström

Hej Lina!

Lycka till med vårruset! Bara att kämpa på så springer du det där galant i vår :)

Som du vet har jag en liten son som heter Theo och är nu 9 månader och vi är nu med i Vi Föräldrars omslagstävling och behöver alla röster vi kan få och hoppas du har tid och lust att lägga en röst på Theo :) Eller varför inte slänga in en länk från din blogg ;) Ja ja gör hur du vill , vi blir glada bara du tar en titt!

Här kommer länken: http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38526



Ha det bra så ses vi på loppisen :) Kram Fia

2011-01-09 @ 21:37:43
Postat av: Nina

hejja Lina :))) jag har altid hatat att springa jag med, men förra året blev lite av en vändpunkt och då hade jag som mål att springa hela vårruset, vilket jag klarade! i år siktar jag på tjejmilen... pjuh! ;)



men först ska jag åxå klara av vårruset åxå..

2011-01-10 @ 15:37:33
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0