BVC

Idag har vi varit på bvc, lillpuppen har lagt på sig nästan 1,2kg på 3veckor (!) Så nu toppar vi 6870g och 65,5cm, Herreminje säger jag.. Allt var bra iaf och det känns ju bra!

Catta har varit här och jag fick ge henne en omgång med saxen, hoppas du blev nöjd?! Barnen fick leka lite oxå, nytta och nöje =)

Imorgon ska vi pyssla, veckans pysselträff, vi är som ett gäng pensionärer fast vi låter som ett gäng fjortisar, kul iaf! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon.. Är ju inne på mitt robot eller uggletema fast jag vet inte..
Här är några av mina senaste kreationer som jag verkligen gillar att göra



Jag har hittat så söta virk och stickmönster oxå, fast jag har nästan gett upp det där efter hela släkten skrattat åt mina raggsockor som mer såg ut som igelkottar.. eller sjalen som blev 3m lång.. Tur att jag är bra på andra saker =)



Kommentarer
Postat av: Veronica Nordin

Lät ju inte helt fel med pyssel kvällar :) Jag har sjäv börjat pyssla en hel del igen, ända sättet för mig att kunna sitta still en stund. Hoppas att allt är bra annars! :)

2009-08-13 @ 16:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0