Hurtvarning!

Ja om det ändå vore så väl.. Har iaf kommit igång och promenerat, men det känns fortfarande mycket i bäcken efteråt men blir bättre och bättre! Jag har bestämmt mig för att köra på och försöka gå ner i vikt, ja jag vet det säger jag alltid och sen rinner det ut i sanden, men faktum är att tre graviditeter med stora viktuppgångar och nedgångar gör sitt på kroppen. Jag tycker själv att jag numer liknar en säck potatis med stoppning.. Allt har liksom ramlat ner =( Men men, nu j***ar!

Dom här utsikterna har jag på min 1 timmes runda så det är väl inte värt att klaga!





Tänkte skapa en rutin att promenera efter lämning på skola och dagis, målet är 8kg till 25 oktober, så kom igen och peppa mig nu!

Lite kort på vovsarna från igår





Trött och full i dreggel..

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

Heja på Lina! Klart du fixar att gå ner i vikt om du vill!! Känn efter vad som funkar på dig och kör på, jag började med att plocka bort all dryck förutom vatten (och te) dvs läsk, jos, saft, mjölk. Det blir ganska många kalorier färre om man dricker vatten.. Sedan försökte jag att fylla tallriken med hälften grönsaker för jag har svårt att minska storleken på portionerna, och så införde jag strikt lördagsgodis. På så vis gick jag ner 22 kg efter graviditeten med Melle. Men det var bara ett tips, alla har ju idéer om hur man ska banta och man måste hitta det som passar en själv!



Sötnosar vi har, jättegullig bild, jag snodde den ;)



Kram jenny

2009-08-21 @ 10:20:05
Postat av: Veronica

Klart du fixar det :) Själv ska jag ner 15 kg nu...hua hua inte lätt men ska ändra kosten och börja motionera regelbundet. Blir så slappt när man bara sitter i skolbänken hela dagarna och inte rör på sig...vi får peppa varandra :)

2009-08-21 @ 11:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0