Måndag

Jag längtar verkligen efter rutin och vardag nu, så skönt med skolstart! Baklänges tycker en del men faktiskt, man får så mycket gjort när man planerar och går på rutin. Det är jätteskönt med semester, men varje år i augusti kommer ångesten krypande för att man bara går och dräller och sover bort halva förmiddagarna. Nej, härliga höst välkommen =)

Sumo har installerat sig bra här hemma och har hittat en kompis i Boris, detta är alltså våra katter, dom leker och sover tillsammans. Så kul att se att han trivs Lill-Sumo!



Idag har jag farit och flängt överallt känns det som, små ärenden här och där, tro på fasen att jag glömde hämta ett paket iaf. Jag är värre än gamlingarna på demensavdelningen *s*
Var på Ica Maxi och handlade och där fanns lägligt nog gympakläder som jag inhandlade till Stella som börjar i skolan nästa vecka, jättespännande!, och gummistövlar och hej och hå vad skönt att få en liten del ur bilden.

Kidsen ska börja dansa också, så tre brudar (inklusive mamma på Irmas) ska börja på Ackes och svira runt =) Riktigt roligt eftersom jag dansat så mycket tidigare, hoppas dom gillar det!

Kommentarer
Postat av: Linda

ÄNTLIGEN!!!! ;-)

Välkommen in i blogg värden :-)



Kram kram

2009-08-11 @ 13:08:03
URL: http://luckylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0