Pyssel

Ja idag blev det pysselfrukost hos Åsa, med en liten promenad dit. Jag gjorde mina robotalster men är inte nöjd så ni får inte se dom =/ Glömde naturligtvis kameran hemma oxå.. Nästa gång är vi här så då ska det dokumenteras =) Här är en annan tavla jag snickrat ihop


Vi ska på dop på söndag, lilla Olivia ska döpas, är det någon som har förslag på roliga presenter så säg gärna till! Jag tycker att det är så träkit med dom traditionella silverfotoramarna, vill ge något roligare!

Imorgon blir det jobbdag ska bli skönt att jobba undan en hög! Lite planer på tippen oxå... Mår illa över alla skräphögar som samlas här hemma hos familjen skrotnisse..

Kommentarer
Postat av: Therese

Cult Design har mycket fina saker till dom små!

2009-08-13 @ 10:48:37
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/
Postat av: Nisse

Heheh du gift med en skrotnisse

2009-08-13 @ 14:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0