Shopping

Igår fick jag dra in till valbo med Irma och Ossie och handla pryler som skulle bockas av från listan. Blev så gott som klar, nu är det bara vinteroveraller och vinterskor som ska till.. Min plånbok skriker av ensamhet alldeles tom i magen, men så är det att ha barn! Jag fick med mig skor, galonkläder, kläder till Ossie, danskläder, baddräkt till simskolan, gympaskor etc etc. Ojojoj.. Synd att det slits så mycket på ytterkläderna i den här åldern så man inte kan ärva syskonens.

Vi var in på ikea oxå och skulle bla köpa nya tyger till kuddarna i soffan. Jag hittade tre blå som jag beslutade mig för men i kassan ångrade jag mig men då var det liksom försent. Åh så typiskt mig, jag kom på att jag är ju inte alls nån blå människa. Så nu har jag ändrat mig till plommon istället och har beställt tyger från www.stoffochstil.se till det inhandlades lite lila ljus oxå.. (Mycket nödvändigt Pasi!)


bilder från stoff och stil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0