Skolstart!

Japp idag var första dagen på skola och dagis inför detta läsår! Äntligen, som jag längtat efter rutiner! Vi fick promenera hela dagen för Pasi hade bilen som dessutom gick sönder.. Jag har inte gått så mycket sen innan jag blev gravid tror jag, lill-puppen har åkt så mycket vagn att han snart får liggsår =)

Jenny blev lite rastlös av att vara barnledig så kom förbi på mastiffbus och en kopp te. Ilse (vår bullmastiff) vart slut bara av att titta på Ceasar (Jennys Cane Corso) hade jag inte vetat bättre hade jag trott att Ceasar lekt ihjäl henne för det har inte varit många knop på em..

Fick hem paketet från ellos idag oxå, så skönt när leveranser fungerar! Stella gillade allt, skor, softshell och trosor. Ossie fick stans snyggaste wct-dress från nike, han kommer bli såå fin!



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för ditt besök hos mig!

Oj, så gullig liten dress....

Ha det bra!

2009-08-20 @ 21:23:25
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0