Vardagslyx

Har sett att många pratar om vardagslyx, och var in på Therese blogg http://mittlivsomtherese.blogg.se och började sedan fundera på vad jag tycker är vardagslyx.. Visst åka iväg nånstans och få massage eller fin restaurang med maken är ju lyx men det är inte min vardag, det är bara lyx.
Vardagslyx för mig är bl.a. det här:



Mysig middag med familjen, alla äter, och tända ljus! Kan det bli bättre?!

Min familj är det absolut bästa jag har, mina underbara barn, min underbara make, mina fina föräldrar och alla andra. För att inte tala om mina vänner, allihopa, jag är så glad att ni finns även om mötena kunde vara fler.. Jag älskar er allihop, ni gör mig till den människa jag är! (På gott och ont.. =/)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det blev inte mycket kvar av den där gratängen =)

2009-08-19 @ 06:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0