Byte av vitvara

Nu har jag och Pasi ägnat 1½ dygn åt att tjafsa om en jävla kyl och frys. Blir så förbannat trött på att man ska behöva ha olika åsikter om allt!! Vi hittade tre alternativ mellan 9900 och 15490kr, givetvis tyckte jag att den dyraste var den bästa för den var störst, energisnålast och dessutom snyggast! Men Pasi skulle naturligvis ha den billigaste. Så här är det jämt! Jag är så arg att jag hellre skiter i nya vitvaror medans Pasi är lika arg och har åkt in och köpt det jag vill ha på ren ilska.
Dessutom måste vi bygga om halva köket för att få in kyloch frys, men nu ska vi ha det här provisoriskt ställt i fem år till så vi kan ruva på pengarna, eller kanske köpa utemat, vad vet jag. Innan det här accepterats från båda håll har vi sålt huset och satt oss i VARSIN lägenhet. Gubbtjuv, men jag älskar honom iaf.

Här är det jag vill ha

Ledbelysning i hela bakkanten, speciella funktioner för både det ena och det andra.. Ev får jag vika av för en vit ist för svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0