Julbord

Idag vart vi bjuden på julbord på scandic, årets första julbord! Det är ju verkligen gott med julmat! Men faktiskt tror jag att jag inte skulle tycka att det var värt 300kr om jag betalade själv! Tänk vilken god middag på nån fin restaurang man får för det, nån härlig kötträtt och dessert och vin till! Ja iaf ett glas!

På förmiddagen idag hade jag julklappstillverkning, tyvärr kan jag ju inte avslöja vad jag gjorde men det blev bra iaf! För övrigt har vi bara 3 saker till som ska inhandlas sen är vi helt klar med julklapparna. Jätteskönt! Nu är det bara mys i december kvar.. I veckan börjar bakeriet, pepparkakor iaf! Tänkte baka på lite och stoppa i frysen oxå, vet inte om det funkar med tryfflarna, nån som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0