Nyårslöften

Sitter och klurar lite på nyårslöften.. Brukar ni ha några? Mina är väl gå ner 20kg i vikt och skaffa ett hälsosammare liv, sluta svära etc.
Men jag tror jag skiter i det nästa år! Det får komma om det vill sig, ganska svårt att sluta svära när man har 4 barn! Haha!
Årets löften får bli nästa steg mot miljömedvetenhet, under året ska jag sluta köpa plastkassar och istället använda tygkassar. Alltså vid jul nästa år ska jag ha slutat helt.
Nr 2 Får bli att planera mer och längre i förväg! Ett måste om det lilla projektet "familjen" ska fungera smärtfritt!
Nr 3 Mer tid med barnen! Leka mer med dom och läsa mer för dom!



Gott nytt år allihopa! Tack för att ni tittar in och läser min blogg, jag är faktiskt ganska förvånad att så många troget läser, men otroligt glad! Det är så roligt också när ni lämnar komentarer och mailar. Hoppas mitt kaotiskta liv bidrar till nånting gott, om inte glad inspiration och ett gott skratt så kanske till åsikter och självinsikt, eller bara tidsfördriv! Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0