Sömnbrist...

Efter Ossie fick vaccin igår har natten kråglat om något mer än vanligt, tuttarna har haft samma öppettider som Statoil i hagaström. Känns som två grytlappar nu *s*! Stella har drömt mardrömmar och Irma far som en elvisp i vår säng.. Måtte denna tid snart vara över! Jag börjar känna igen figuren i spegeln och det är inte Lina utan Ursula, häxan i Den lilla sjöjungfrun, disneyversionen. Sömnbristen är påtaglig och jag verkligen längtar efter en hel natts sömn!
Idag fick jag iaf en tupplur med Ossie i soffan efter barnen skjutsats till skola och dagis, skönt och jag tror det räddade dagen! Synd att tillfällena inte ges oftare. Tyvärr fick jag nog byta städandet mot den där luren så jag får ta det imorgon istället. 

 

Kommentarer
Postat av: Nina

usch ja, sömnbrist är inte trevligt :( stackare.. och vädret gör ju inte saken bättre heller.



hoppas du får sova ikapp lite snart! kram

2009-11-25 @ 20:41:53
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Lii ~Williams mamma~

Hahaha.... Känner igen det där med "grytlappar" har en kille som gjort likadant i natt...



Ha en underbar dag!

2009-11-26 @ 08:19:12
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Jenny Andersson

Ja det är rart med barn....som sover. Annars hamnar de lätt på reahyllan!



Det där är nog största hindret för mig när jag tänker på fler barn...att inte få sova... Jag bryter ihop fullständigt, blir deppig osv. Måste få sova, funkar inte som människa annars!! Så jag lider med dig, gumman. Hoppas lilleplutt strax inser att natten bäst hanteras sovande.



Kram j

2009-11-26 @ 20:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0