Vilken Dag!

Vaknade med ont i halsen och lite snuvig och hängig.. Men efter jag skjutsat Stella till skolan var jag ner och hämtade ett paket från Panduro =) Och då försvann alla förkylningssymptom! Den här lilla gobiten fick gröt med paketöppning!






Med posten sedan kom ännu mer inspiration! Martha Stewart living, Elle Mat och Vin, 2 virkböcker, ojojoj om ni bara visste vad som snurrar i huvudet nu..

 

Just nu har jag mitt hemliga projekt, det är ingen ide att jag skriver mer om det för då avslöjar jag snart =)

Jag har även Julpyntsprojektet vilket består av 2 saker, har inte bestämt mig än.. Kanske ber om hjälp när dom är klar!

Jag har också ett projekt på gång med photopearls, Herr Gårman, det är det pärlorna är till för! Tycker mycket om grafiska bilder, enkla snygga, gärna färgstarka! Ska bli riktigt kul!

Vet inte ens om jag vågar titta i dom nya tidningar/böcker jag fått idag för då fortsätter listan långt =)



Pasi studerade bokstäverna jag köpt och konstaterade att det saknades en bokstav, E, lite roligt för jag köpt O, S, S, I, men enbart för att det är initialerna på våra barn. Han trodde det skulle stå Ossie! Har jag inte tänkt på förrut *s* Jag var oxå snabb att säga att Ossie då kanske behöver en lillebror som ska heta Elvis! (Bara ett skoj, jag ska inte ha fler barn!!)



Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

Hoppas du kryar på dig, inte kul att vara sjuk!! Bort onda bacill! Vi pysslade hos mig i dag och gjorde kransar och arrangemang i krukor, Åsa och jag hade mobba-Tiina-dag för hennes grejer blir alltid lite snyggare, lite prydligare än våra. Så då tog vi ut vår frustration genom hets mot Tiina. Kände bättre. Nästa pyssel blir hos Helen nästa torsdag vid 9 eller strax efter.



Ha det! Kram J

2009-11-12 @ 20:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0