BVC

Idag var vi till BVC med Ossie igen, gladiatorn växer! 8990g och 72,5cm, 4månader igår.
Herregud vad stor ungen är, stl 74 sitter ju som ett korvskinn på honom redan! Men han brås på mig med korta ben iaf *s*

Jag och barnen drog en reva på stan och inhandlade lite nytt till Ossie Possie och strumpor till tjejerna, in på bibblan och flanerade, kom därifrån med en jättehög med böcker! Jag lånade bla en spännande sy-bok med mönster från tidigt 80-tal, vi får se vart det leder..
Avslutade med McD och det var inte bara jag som tog dit barnen idag kan jag säga.. Jisses! Vi fick vänta på bord!

Nu har jag skickat iväg Pasi på storhandling, jag ska slappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0