Oktober

All ready.. Vad tar vägen vägen, eller hur var det nu?!

Ja dagarna rullar på, vi har den här veckan börjat på babymassage, känns verkligen som en Lina-grej jättemysigt och jag kände mig så där löjligt andlig efteråt hihi. Föräldragrupp har vi oxå börjat på, också jätteroligt fast jag kände mig gammal och som en outsiders, dessutom borde jag kunna det där med att söka dagis och göra barnmatspureer =) Men jag har inte bestämmt om jag ska hoppa av eller inte..

Jag och gubben (läs jag) försöker organisera upp våra avsluta-rust-projekt, vi är så gott som klar ute nu med altantaket, har beställt nytt tak dit och köpt sista vindskivorna idag! Blir så fint! Och jag älskar när Pasi jobbar, åh vad snygg han är med lite verktyg i handen ;)
Nästa projekt blir Sandras rum, alla lister.. Varför släpar man alltid med dom? Ja nu ska dom upp iaf!

Funderar på att städa garaget i helgen.. Skicka lite ork och inspiration tack!

Maria! Amningen har ju defenitivt med tröttheten att göra! Fy vad det tar på krafterna! Nu har jag köpt och börjat äta kosttillskott, Möllers total tror jag dom heter, fiskolja och vitaminer/mineraler, och faktiskt känner jag mig åtminstone lite piggare. Men kvällarna är hopplösa..


Kommentarer
Postat av: Nina

halloj tjejen! hoppas du fick mitt sms med telefonnr:et? glömde helt av det då vi var bortresta, förlåt!



själv var jag värdinna precis när höstkollektionen skäpptes, så jag har shoppat en del redan, men jag skulle lungt kunna handla lite till :) -även om dom börjar kännas lite för stora nu mina barn, för kläderna. man hittar ju mycket mer till dom mindre barnen!



det där med lister förstår jag inte heller varför man alltid sackar efter med..



ha det bra! kram

2009-10-04 @ 19:38:15
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Jag skulle inte heller servera funlight till mina barn, eller någon saft överhuvudtaget faktiskt. Men alla har vi våra onyttiga svagheter och just häromdagen föll jag för funlight!



Ha en trevlig vecka! :)

2009-10-05 @ 09:55:42
URL: http://matresan.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för tipset, kanske ska köpa nått kosttillskott jag oxå! Vi har oxå börjat på babymassage. Jättemysigt!



Ha det bra!

2009-10-07 @ 10:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0