Höst!

Äntligen är hösten här, jag fullkomligt älskar hösten, jag vet inte varför men jag gör det! Friskt i luften och mysigt inne och fina löv som man kan sparka runt i, långpromenader, stickade tröjor I LIKE!

Idag och hela helgen kommer jag tillbringa vid min jobbdator, har en hel del att göra..

På lördag är det dax att pyssla, jag har missat flera gånger nu och vet inte vad jag ska göra.. Några av tjejerna har gjort rönnbärskransar till dörren och det skulle nog inte vara så tokigt. Hittade den här på www.marthastewart.com så skulle man ha det =)




Kommentarer
Postat av: Nina

hihi, vad du fick hösten att låta mysig! jag brukar inte gilla hösten, men det är nog mest för att det känns som evigheter tills det bli vår & sommar igen!



jobbar du nu med? jag trodde du var föräldraledig..



mmm, det var ett fint hus =)



kram

2009-09-10 @ 21:14:29
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0