Jag har lärt mig virka!!

Jag är alldeles lyrisk över mina nya kunskaper, en helt ny värld har öppnat sig! Jag håller nu på att virka en mormorsfilt, ni vet en sån med en massa rutor.. och en telefon till Ossie, som ett sidoprojekt. Filten kommer väl ta hundra år, men envis som man är.. Får ha som mål till jul kanske =) Jag ska fota och visa framgångarna imorgon.

Tack för alla fina komentarer, jag blir alldeles rörd! Det ger mig plenty mer inspiration och energi!

Imorgon blir det Ikea med Helena, mysigt! Sen ska vi spela kort här hemma, extrabarnen kommer, Sandra kommer hem, fult ös igen, Härligt!


Kommentarer
Postat av: mia

2009-09-17 @ 22:49:50
Postat av: Sis

nu har jag uppdaterat!

shit, de lär ju ska ta verry lång ti att virka ett överkast!



duktig du är=)



pok

2009-09-17 @ 22:50:47
Postat av: mia

ett till kort har ja nu , tack =)

2009-09-17 @ 22:58:25
Postat av: mia

Tack =) ja de är skönt att förnya sig,



jag förstår inte hur du har ro i kroppen och pilla med virkning=D men du vet att du inte är sysslolös iaf :P

nu ska ja sova

puss och kraaam

hälsa familjen=)

2009-09-17 @ 23:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0