Minisemester

Imorgonbitti drar vi iväg på minisemester med alla kidzen, ska bli så mysigt!
Jag insåg dock att det är en hel del packning som ska med oxå.. Vi ska bo i stuga utanför Astrid Lindgrens Värld och måste släpa med sängkläder och sånt oxå. Hej och hå ca 48 väskor känns det som!

Tänker på Jessica.. Känns så overkligt. Hur livet kan vända, ändras på en så kort tid. Tänker på Örjan och Markus, nu ska dom behöva gå igenom detta oxå. Tänk om man kunde göra något för att hjälpa..




Mina solstrålar, tre av dom!

Detta år har lärt mig tänka och värdesätta mitt liv på ett helt annat sätt. Det är svårt att tänka positivt i svåra stunder men ibland känns det som enda utvägen, som överlevnad. Jag hoppas att det blir lugnare nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0