Tisdag

Åh vad härligt det är med vår! Snön är nästan helt borta nu.. Planerade in en långprommis med tjockisen (Ilse) på morgonen men fick lov och vända vid ristbacken annars hade hundambulansen kommit med syrgas till min atletiska hund.. Vi får lov att trappa upp helt enkelt så hon hittar figuren igen =)



Jenny du har helt rätt, man måste sortera.. Men även om man gör det känns det som om man har så mycket kvar! Det är där jag fastnat.. Man måste ju äta, ut med hunden, duscha ibland och finns det inga strumpor måste man tvätta.. Jag tror jag halkat efter med allt och det är väl därför det är som det är! Men jag vet att det vänder!


Kommentarer
Postat av: Mia

Lina! Du är mitt uppe i småbarnsperioden. Visst, man ska absolut inte glömma bort sig själv. Men tiden ser annorlunda ut då. Man får försöka hitta de små guldkornen i vardan, dom ger en mycket.

Kram

2010-04-13 @ 11:36:00
URL: http://miasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0