Torsdag

Jaha torsdag redan.. Det har varit en hektisk vecka fyllt med jaa.. inre stress, personlig utveckling och tandsprickning. Ja ungefär så..

Stressen äter just nu upp mitt liv, observera att det är inre stress vilket gör att jag nästan inte får något gjort, ligger sömnlös även då barnen sover, kan inte tänka klart utan avslutar inte tanken innan nästa kommer. Huvudet på högvarv. Jättejobbigt! Försköker komma ihåg reparationen av min förra utmattningsdepression för att undvika hamna där igen, men tjena.. Jag tror jag behöver semester!



Jag och Emma har varit och sett Kaj Pollaks föreläsning "Att växa genom möten och välja glädje!" En mycket inspirerande man. Han pratar om självklara saker som att tänka positivt och vara glad! Att se saker med andra ögon helt enkelt! Kan iaf rekomendera att gå och se honom!

Ossie har fått sin femte tand här i veckan, nu smattrar det på! Lilleman börjar bli så stor.. Hua vad tiden går fort! Var och firade Olivia på hennes 1års dag idag, hon känns så mycket äldre, men snart är vi där!
På Bvc förra veckan mätte han 81cm och vägde blygsamma 10,6kg och han blir 10månader på söndag. Nu får vi vänta tills han blir 1år med att komma dit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0